tirsdag den 12. april 2011

RAIN

..På sådan en trist regnvejrsdag er det eneste man virkelig har lyst til er, at pakke sig ned under dynen, eller tage sig et langt varmt skumbad. Men, jeg har ikke et badekar, og hvis jeg putter mig under dynen går det galt. Jeg falder i søvn.
så nu sidder jeg bare her i min seng, helt træt, og overvejer at lave mad. Men... ååhhhh, jeg gider ikke.

Dog livede jeg lidt op da jeg gik hjem fra bussen. I alt det triste grå, lagde jeg pludselig mærke til alt det grønne rundt omkring på buskene. Jeg blev så glad! Så kommer tankerne om at 1.g snart er overstået, og en række koncerter, festivaler, bade- og strandture, bålaftener og hængekøjeslumretimer ligger for døren. Det er skønt, og jeg tror at jeg er en ud af mange der glæder sig til sommer.
Nu vil jeg simpelthen tage mig selv i nakken, og gå ud og lave det mad. Herregud!

Pas på jer selv derude :)
//sign off//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar