mandag den 6. december 2010

catch the cold

så er den her.
ikke vinteren vel, men den løbende næse så man til sidst ligner
en fem-årig med 111 stående under næsen... (og jo, vinteren er her også)
og der er ikke det eneste. nej, det værste er at jeg også har fået ondt i halsen...
jeg kan ikke engang spise min havregryn om morgenen.. det' suck's.

men så er det godt at teen er opfundet. især skovbær!!


though, en positiv ting er at VETO udgiver deres nye album til februar!!?!?!
OG; det er nok et juleønske der er gået i opfyldelse. at vide hvilken måned i det mindste.
I'M IN LOVE!

og så lige denne her fra Turboweekend.
1. sangen er fed
2. videoen er genial
3. modige drenge!

2 kommentarer:

  1. For min skyld måtte de gerne gå tilbage til de dage. Jeg er ikke så vild med det nye musik, desværre :/

    SvarSlet
  2. jeg synes nu meget godt om deres nye vinkel, men ellers er jeg ret så enig med dig.
    derudover er det rigtig ærgerligt at "Now" er blevet spillet så meget på p3. det har ligesom ødelagt det lidt...

    SvarSlet