mandag den 21. februar 2011

tiden står ikke stille.. for mig

det er jo AAALT for lang tid siden nu.. hold op. tiden går for stærkt. alt for stærkt. der har bare været så meget på det sidste.
selvfølgelig alt for mange afleveringer og travlt i skolen.. derefter jul og nytår (og ja, disse var fantastiske)
jeg undskylder, men anyway, nobody read this, men jeg håber da at der vil komme en læser forbi en skønne dag... ;)


jeg har så meget at fortælle og vise. først, en lille tegning i sort hvid.















bevist, Kasper Eistrup. dog blev hans hoved for kort. men det anes. det anes.


jeg var i Århus i Torsdags med min kæreste, hvor vi blandt andet var i HM's divided afdeling. der fandt jeg denne herlighed; godt nok i herreafdelingen, men that doesn't matter.


den er virkelig lækker, og man kan slet ikke stoppe med at kigge på alle de fine små skriblerier og tegninger der er på den. I LOOOVE IT!

noget der også hører ind under mode, og som jeg virkelig kunne ønske mig til min forårsgarderobe er en dejlig (gerne slidt) fjällrävstaske. eller egentlig gerne hellere noget der er inspireret af denne. alle går rundt med den nu. så er det jo ikke fedt selv at have en?!
i hvert fald har disse inspireret mig:

 

se hvor fin og baggy den nederste især er... *SUUUK* (dog kunne metalstativet godt undværes)
men et dejligt musthave, især til sommerens festivaler, hvor samsø står på listen, og måske northside som ligger i århus, og hvor Band og Horses,the streets og turboweekend blandt andet gæster scenen.
det kunne blive vildt.

derudover udkommer Vetos nye Album om blot en uge. jeg er helt oppe og køre, og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv... puha, love.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar