tirsdag den 30. august 2011






Efter en weekend fyldt med smukke lyn og buldrene brag, er endnu en uge skudt igang, fyldt med ALT for mange lektier! Men sådan er det vel når man går i 2.g Derudover har jeg lige meldt mig ind i både festudvalget og elevrådet på mit gumnasie, hvilket jeg er ret spændt på at se hvordankommer til at gå!
Ud over gym sker der så meget i mit liv lige nu synes jeg, eller det kommer der i hvert fald til. Valg om lidt, skal skifte min folkeregister adresse til Viborg, begynder at få SU, og så er der bare fest fest fest hele september måned! (stort set). Det er ret fedt (jeg er vel sådan en gennemsnitlig ung dansker der elsker at drikke og feste igennem ;))
Jeg er ret så glad for tiden faktisk. Jeg er kreativ, tit, oftere end før, og det gør mig virkelig høj af lykke! Så nu må vi se om ikke der kommer et par tegninger ind her i løbet af efteråret.



En side der i hvert fald nemt kunne inspirere mig (læs: MEGET) er denne hjemmeside, hvor der bliver samlet de mest fantastiske billeder og inspirationskilder af kunst og design. helt klart en side man skal besøge hvis man er til det anderledes og unikke!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar