onsdag den 10. august 2011

tittebøøh! hvor eeer duuu?

sommeren bød bl.a. på lysende natskyer ud for mit vindue.

Det er en måned siden jeg sidst har opdateret herinde, og men skulle vel egentlig næsten tro jeg var død, men næh nej, her er jeg  igen :-)
Svaret på min forsvinden er vel at jeg bare har holdt en rigtigt god indholdsrig sommerferie, hvor der altså desværre ikke har været tid til at blogge.
Ferien har bland andet budt på diverse festivaler, fødselsdag, hygge, bryllup, Samsø, (sol)badning og meget meget mere!
Min fødselsdag (hvor jeg blev 18!) holdt vi nogle dage før, da den rigtige dag faldt lige ovenpå den dag hvor vi skulle slå telte op på Samsø festival. Ikke smart! Men dagen blev alligevel rigtig hyggelig, hvor den stod på brunch med familien og venner.
Derudover bød dagen på penge til objektiv, en fin kokosnødetaske og et gammelt gammelt (harmonika)kamera (!!!) happiness
på selve dagen kom min far og hans kone til Samsø, og så gik turen mod rockhotellet til brunch. virkelig lækkert at vågne til (det skal siges at vi lå i kø hele natten for at være nogle af de første til at få armbånd på, så vi kunne få de bedste teltpladser, så fik vi overhovedet sovet? nej. Min kæreste faldt da også i søvn mit under brunchen ;-)
Så ja, det har været en rigtig god sommerferie, dog lang, og nu glæder jeg mig bare til at starte i 2.g!

p.s jeg har Troels A's og davids autografer på min Veto t-shirt. HELL YEAH!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar