onsdag den 13. oktober 2010

Efterårrrr!

Jeg elsker efterår!
Det er smukt, det er hyggeligt, det er tegn på et nyt år og så er der selvfølgelig efterårsferien.
Det bliver virkelig godt at slappe lidt af ovenpå alt for meget skole.
Og så gør det jo heller ikke noget at turen går mod København med kæresten med tivoli, Nyhavn, Fisketorvet osv. For skøøønt!

Og så lægger efteråret jo også op til dejligt varmt tøj, som man kan putte sig let ind i.
Bl.a. elsker jeg at traske rundt i mine sorte Dr. Martens med et par varme uldsokker i.
Der findes virkelig intet bedre!
Det skulle da lige være min grønne parka som jeg har arvet fra min mor, som fik den af min mormor, som fik den af min morfar og som er købt i Canada.
Den var virkelig god sidste vinter!















Og så er der teen. den evige opmuntrende te som holder min mave dejligt varm.
En evig velsignelse når det er for koldt udenfor, ligesom i morges.
Selvfølgelig havde jeg mit kamera med, men selvfølgelig var tågen for tyk til at man kunne tage nogen som helst billeder... tskk med stor skuffelse...

Men alligevel.
Godt efterår til alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar