fredag den 22. oktober 2010

NYT nyt NyT!

så er der gået et par dage i store København.
det er blevet til møde med gammel ven, Strøget, Fields, fisketorvet, billeder, Nyhavn og hyggeligt samvær. ( men dog ikke så meget shopping)
da vejret har været trist, gråt og koldt valgte vi at vente med tivoli til sommer. det er nok også det bedste :)

ud over en masse gåturen er det også blevet til lidt film. i aften står den på SALT, og igår blev det til Alien VS. Predator 1 virkelig virkelig en fed film!

fik fat i tastaturet jeg har ledt efter, og så gør det jo heler ikke noget at det er fra min gamle ven. det giver lidt mere sjæl.
koncerten på Lille Vega var super fed! og supporten fra One Year Form Home var bestemt heller ikke ringe. stemningsfuldt, og man blev draget ind i deres univers. opslugt. beroliget. glad.
har nu også fået købt mig I Got You On Tape's album: Spinning for the cause, og den kan varmt anbefales!

og det kan Søren Huss', forsangeren i Saybia, nye album især: Troen og Ingen. en varm, sørgmodig skildring af livet og døden. det at miste. jeg synes det er stort af ham at komme ud med sin tanker om denne hændelse han har været igennem.
denne plade er jeg virkelig glad for. virkelig meget.

ud over disse to plader blev det til en Kashmir, Travelogue (love)
og en stribet trøje fra HM + en blomstret top fra VeroModa
disse to er jeg virkelig også glade for!




og så lige et par hygge billeder af LP-afspilleren. smukt. ordet er smukt.


















for now.... goodbye

Ingen kommentarer:

Send en kommentar