mandag den 11. oktober 2010

her er jeg så...

Helt frisk og ny.
Det skulle jo prøves. det der med at blogge.
Og jeg tror jeg vil elske det.
Jeg fik idéen idag da vi sad på skolen. eller det vil faktisk sige at idéen har spiret længe, men idag kom den så frem. Da vi sad i Kom/It og lavede hjemmesider.
jeg har gjort mig lidt tanker om hvad jeg kunne tænke mig, at min blog nok mest vil indholde.

- billeder taget med mit elskede Nikon spejlrefleks
- ting der inspirere mig (mode, kunst og mennesker omkring mig)
- kreativitet
- min dagligdag

Eller.
egentlig bare mit liv generelt. eller i hvert fald noget af det.

og så får i lige min livshistorie i samme omgang.

jeg flyttede til Samsø i '99. mine forældre blev skilt.
jeg tog 10'ende klasse på Askov efterskole, som viste sig at blive det vigtigste og bedste år i mit liv so far. flyttede derefter til Viborg i Kollegium og begyndte på HTX. og så er jeg 17, har en vidunderlig kæreste og synes at det skønneste sted her i DK er Samsø.

for mig er det sent nu. øjnene glider i gang på gang.
godnat til folk (sluk)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar