torsdag den 14. oktober 2010

gamle kameraer og alt for lidt tid...


gud hvor går tiden dog alt alt alt for hurtigt!
her sidder jeg i Viborg, jeg har gået på gym i 2 måneder allerede, og det er bare gået så stærkt. Fra nu af og til december skal jeg noget hver eneste weekend, og alt glæder jeg mig til. det indebærer gammel elev dag, kollegiefest og ikke mindst af alt: Bonaparte koncert i Kbh til kun 80 kr. det bliver alt for godt! dog må mormors årlige julefrokost dog vige til side, da koncerten falder samme dag. øøøvv!



you know too much, too much, too much, too much!


idag havde jeg så mit gamle mamiya/sekor 500 tl kamera med ind til byen.
det har ikke virket før, og sidste gang jeg afprøvede det kom der bare en film helt bare negativer tilbage :( men tog så ind til photocare for at få dem til at kigge lidt på det. der kom nyt batteri i, og så skulle det ellers gerne virke. det bliver spændende at afprøve det i den store by i efterårsferien. håber at billederne bliver lidt gamle i det :) CRAAAZYYY!











ellers skal jeg virkelig snart have fundet et polaroidkamera. koste hvad det vil!

og så er mørk chokolade altså godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar