søndag den 27. marts 2011

dagen idag...

er fuld af positive og negative ting..


  1. det er forår! (dette understøttes af at jeg så en sommerfugl og snepryd (blå forårsblomst))
  2. det er det mest fantastiske cykelvejr
  3. har bagt cookies her i formiddag
  4. fandt nogle gamle pressede blomster fra min efterskoletid

  1. netto havde tilbud på Converse, og her står jeg med to par meget nedslidte sko, så jeg er i stør mangel.. de kostede kun 280 kr., så det var jo et kup. meeen, som om de ikke kun havde 1 sko i hver størrelse... typisk netto. hmprf, så smutter jeg da bare ned i byen og køber et par i stedet for... (indvendigt græder jeg salte tårer. jeg er på SU for søren, jeg har ikke råd!!!, det burde være forbudt at have så gode tilbud...)
  2. GadeMode lukker pr. 1 april... denne side har ellers været et fast besøgssted for mig de sidste par år. heldigvis består siden så man altid kan søge i deres arkiver, hvor man måske stadig kan finde inspiration. jeg håber.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar