onsdag den 2. marts 2011

Dig, Mig og Veto

årh ha! jeg er endnu en gang blevet yderst forelsket. okay, det har jeg hele tiden været.. i Veto altså.
for søren! har i hørt det nye album. har i?! det er virkelig godt!
Gaffa og Soundvenue har givet dem 4 ud af 6 stjerner, men jeg vil nu give dem en enkelt mere.
anmelderne virker ikke så begejstrede for det nye tvist Veto har fået, men jeg synes nu det er ganske okay at det ikke er de energibomber man før har set. ikke det at jeg ikke kan lide deres musik fra før. overhovedet! men det klæder nu drengene med en smule afdæmpet stemning.
jeg kan i hvert fald kun sige at jeg glæder mig til at høre dem d. 1 April i Vega med min kæreste og.... FOR SATAN!!! det er jo om en måned! for søren!!
pheeeuw, wauw! nå, men jeg får heldigvis lov til at opleve dem endnu engang, til Festivalen. det bliver helt helt fantastisk!



med hensyn til mit sidste blog indlæg er jeg løbet tør for papir.... og jeg har ikke materialer til at lave organer ud af gips.. endnu. jeg skal hjem i weekenden, så der regner jeg med lige at tanke lidt op...

og så glæder jeg mig bare til det her syn... SNE, GÅ VÆK!!! tak :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar