fredag den 25. marts 2011

den kære genbrug

dagen idag bød lige på en tur i genbrugen. dog skulle jeg kun have fat i nogle små rammer, hvilket de dog desværre ikke havde nogle steder. 
i stedet fandt jeg denne her rigtig fine posetakse. den er virkelig skøn. jeg elsker den allerede! dog kunne jeg godt undvære det blå MEGET skinnende stof indeni. men heldigvis er det jo ikke det man lægger så meget mærke til :-)



og så min helt fantastiske striktrøje som jeg godt nok fandt her i vinterferien. den har ikke lige haft en plads blandt indlæggene. det er virkelig også en af mine yndlings genbrugsting, og så har den jo min yndlingsfarve blå, og så selfølgelig de skønneste TREKANTER!! kan det blive bedre? ;-)



imorgen kommer dagen til at gå med at male mit spisebord en gang over med hvid, da det mangler lidt hist og her. Jeg har også planer om at gøre hele hytten forårs ren, og så lige få bagt en portion cookies eller muffins. og så må vi jo endelig ikke glemme at stille urerne frem imorgen. det bliver skønt! så er foråret her altså. dét er i hvert fald min konklusion :-)
alt det her er i hvert fald lige for at slappe af inden næste weekend, hvor jeg kommer til at gå helt amok. VETO kalder nemlig på mig, i den skønneste største by COPENHAGEN! så jeg skal jo næsten helt udenlands, fra Jylland til Sjælland. WOOOW, men det gør nu ikke mig en hammer fis. at sidde i tog i 4 timer er ingenting, så længe man har en opladt iPod og et godt headset, så kører det som på skinner.. Ha, jeg er sjov. not.... men i hvert fald bliver det vildt. alt for vildt. 1 ud af 3 VETO koncerter for mit vedkommende. ja, jeg har en VETO besættelse. jeg er helt og holdent forelsket ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar