onsdag den 9. marts 2011

triangles = loooove!

mit lille projekt er udskudt. jeg kan ikke rigtig komme igang med det endnu.....
MEN! i stedet for har jeg været lidt kreativ med kuglepen og maling..




derudover var jeg så uheldig med mine sorte doc. martens sidste weekend. jeg har kun haft dem i et år, men alligevel var de gået op i sålen. der var ingen skomagere der havde åbent i Holstebro (jeg var hos min far den weekend) og jeg kunne jo heller ikke rende rundt barfodet i den kulde (bbwrrrr!) 
dog var jeg heldig! der var et par mørkerøde på tilbud til (hold på hat og skæg!) 400 kr. det er jo F***ING sindsygt?! altså, hvad sker der for at de så oveni købet er mega lækre?? øj, et billede her.




nu vil jeg så lige lave en omgang mad. 

menuen står på stegte oksekødstern, svitsede grøntsager og ris..
pasta, vi ses sidst på måneden <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar